lördag 16 juli 2016

En julblogg! Att jag inte har tänkt på det tidigare. Såklart att jag ska ha en särskild blogg där jag kan skriva om juliga saker i juni, lägga upp inspirationsbilder, recept och julklappsfunderingar i augusti utan att alla ska tycka jag är galen. Tänker att de som läser härinne är lika jultokiga som jag. Jag som köpte nya adventsljusstakar i juni och som funderar över färgtema på granen nu ikväll. Vi har haft vitt och silvrigt länge nu. Jag är sugen på att blanda in lite rött för att få mer varmt och traditionellt mysigt å ena sidan, medan jag skulle vilja köra på koppar och vitt å andra sidan för att det nog passar bättre med stilen i övriga rum =)

Jag ser framemot att synas tillsammans med alla andra julbloggar som ger mig inspiration. Och kanske kan jag inspirera någon annan. Här ser ni förra årets gran





Och här de snygga adventsstakarna som ska få pryda kök - & matrum i år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar